dziewczyna Zacka
Autor: monika_xx
Tagi: liebe   123   wow   super  
21 stycznia 2019, 23:15

Czasami życie potrafi nas zaskoczyć.

 

Muszę na wstępie napisać, że nikt nie spodziewał się takiego obrotu sytuacji.

To wszystko zaczeło się jakoś pod koniec sierpnia, tak totalnie z dupy. (Było ciepłe lato, choć czasem padało, dużo wina się piło i mało się spało) Dziewczyna X rozpoczęła rozmowę z Zackiem. Na początku nie było źle. NA POCZĄTKU.

Po jakichś dwóch dniach coś odpierdołiło Zackowi i postanowił wyznać miłość trzeciej osobie w tym miesiącu. X dowiedziała się również, że ich zwiazęk zaczął się już wcześniej (jakieś dwa tygodnie przez smsowaniem). Nie mam pojęcia czemu, ale nie zaprzeczyła.

Po pierwszym nocowaniu była beka typu: blush kitty, psychopata za oknem, spanie 2h, problemy z mózgiem itp itd. Nie wiem kiedy, ale po jakimś czasie zaczęło się psuć. I to mocno. Zackowi odwalało gorzej niz zazwyczaj. Miał więcej depresyjnych dni, nosił siekierę po domu, w pewnym momencie nawet chciał zjeść kota.

Po kilku miesiącach było gorzej. Stracił kontakt z tzw (bitch (i hate this so much)) a jak już się pogodzili to znowu spierdolił całą sprawę.

W dobie obecnej wiedzie romantyczne życie ze swoją X dziewczyną przez messengera. (On chce poznać jej rodziców, a ona się tak jego wstydzi, że nic im o nim nie wspomina plus to, że jej ojciec nie lubi rusków)

 

Pozdrawiam,

Miłego dnia xx

 

06 lutego 2019
spoko, ja też :')
Dziewczyna X
26 stycznia 2019
O kurwa współczuję tej dziewczynie ... :((

Dodaj nowy komentarz